Úkoly na 1., 2., a 3. hodinu (Pá, Po, Pá) byly zadány ústně, vypracujte je prosím přesně podle zadání. Z. Podaná

A dávejte na sebe pozor!

23. 3. 2020

Zkontroluj si úkoly z 1. – 3. hodiny.

4. hodina

23. 3. 2020

1. Mluvnický zápor (str. 55)

a) Větný = záporka ne- + určité sloveso (Neviděl jsem to. Neřekl bych. Nelži. Nebudu jíst.)

Popírá obsah celé věty.
Zvláštnost: spojka aniž vytváří větu zápornou. (Odešel, aniž by se rozloučil.)

b) Členský = záporka ne + některý větný člen 

( Ne jemu, tobě jsem to řekl.) Píšeme zvlášť.

Popírá pouze ten daný větný člen. 

2. Slovní zápor

= záporka ne-/ ni- + kladné slovo (nebezpečí) – píšeme dohromady.

Některá kladná slova již neexistují (nesmírný).
Setká-li s ve větě zápor mluvnický se záporem slovním, význam věty je kladný (s odstínem neurčitosti).Srovnej: Neřekl nepravdu./Řekl pravdu.
To není neštěstí./To je štěstí.

Promysli cvičení 1 – 5 na str. 55 – 56, napiš cv. 6 na str. 56 ( vyber si jedno téma a utvoř desatero).


Vložte svůj text...

Prosím stahujte jen jednou do svého PC, máme omezený objem stahování na měsíc. Na konci měsíce materiály vymažu, abychom měli místo na nové, proto pracujte opravdu denně, jinak byste učivo nezvládli.


5. hodina

27. 3. 2020

Zkontroluj si a oprav cv. 1 – 5/str. 55 – 56.

Napiš si do sešitu novou látku.

Přívlastek holý, rozvitý, několikanásobný

Stejně jako ostatní větné členy může být přívlastek:

1) holý: modré šaty

2) rozvitý: azurově modré šaty

3) několikanásobný: základní, střední a vysoké školy (vedle sebe stojí více přívlastků rozvíjejících totéž podstatné jméno, jejich pořadí lze zaměnit, oddělují se od sebe čárkami, lze mezi ně vložit spojku) GRAF najdeš níže, doplň.

4) postupně rozvíjející: zlaté olympijské medaile, tento můj názor

GRAF najdeš níže, doplň.
 Spojení podstatného jména a přívlastku je blíže určeno dalším přívlastkem, mezi přívlastky nelze nelze vložit spojku ani psát čárku. Pořadí částí postupně rozvíjejícího přívlastku nelze měnit: můj tento názor = nelze .Nelze vložit souřadicí spojku (např. a) nebo výraz tentokrát odkazující k dovysvětlení: tento a můj názor nelze.

Rozdíl ve významu může být důležitý. Srovnej:

Podívám se raději na jiný veselý film ( = jeden veslý film jsem už viděl). Podívám se raději na jiný, veselý film ( = viděl jsem nějaký smutný film).

Vyšlo druhé rozšířené vydání (i 1. bylo rozšířené). Vyšlo druhé, (a to)rozšířené vydání.(1. nebylo rozšířené)

Někdy je však rozlišení několikanásobného a postupně rozvíjejícího přívlastku obtížné.

Zkopíruj si následující adresu a přečti si vysvětlení od V. Vanečka, můžeš si doplnit i do sešitu, co budeš pokládat za potřebné).

https://vladimirvanecek.cz/nekolikanasobny-a-postupne-rozvijejici-privlastek/

Doplň si k 3) a 4) grafy:

Shodný rozvitý přívlastek, který stojí za řídícím jménem, je dvojího druhu (uč. str. 61): 

1) PŘÍVLASTEK TĚSNÝ

- zužuje význam řídícího podstatného jména, nemůžeme ho tedy

vypustit, protože by se změnilo smysl věty

- neoddělujeme ho čárkou

Srovnej:

Lidé žijící na venkově mívají blíže do přírody. (jen venkované)

Lidé, žijící na venkově,mívají blíže do přírody. (= Lidé mívají blíže do přírody.= jiný význam věty - všichni lidé)

2) PŘÍVLASTEK VOLNÝ

- neomezuje význam podstatného jména, z věty jej můžeme vypustit,

aniž by se změnil její význam

- oddělujeme ho čárkami

Učí se pravidla pravopisu, předepisující grafické zachycování zvukové

roviny jazyka. (To víme, všechna pravidla pravopisu mají stejný úkol.)

Jan Neruda, napsavší např. Balady a romance nebo Zpěvy páteční,

patří k našim největším básníkům. (To bychom také měli vědět.)

Čokoláda, dodávající člověku energii, je dobrá věc. (Každá čokoláda

dodává energii.)

Někdy však lze přívlastek volný a těsný rozlišit až na základě konkrétní situace.

Rozliš přívlastky volné a těsné, doplň čárky:

Hokejisté hrající v NHL si přijdou na pěkné peníze.(S čárkami by si přišli na pěkné peníze všichni hokejisté.)

Křesťané, vázaní Desaterem, mají chodit na nedělní bohoslužby. (= všichni křesťané jsou vázaní Desaterem)

Pro děti vychovávané milujícími rodiči bude jednou snazší dobře se starat o své děti.

Navštívil svou tetu Evu, bydlící pod Prachovskými skalami. (předpoklad = má pouze jednu tetu jménem Eva)

Muži chodící alespoň dvakrát týdně na pivo budou dlouho živi.

Mostečané pracující v Praze to mají daleko domů. (S čárkami by to měli všichni Mostečané daleko domů.)

Uč. str. 61/11

Vypiš věty obsahující přívlastek volný (nezapomeň na čárky).

Na dvorku, o...plotem, se...

O tomto tématu, často zmiňovaném, se...

...s knedlíčky, stojící na okraji sporáku, ...

Uč. str. 61/14

Prostuduj si cvičení a vypiš vždy 1. příklad patřičného typu přívlastku.

shodný, těsný: milotických, svému

shodný, volný: milotickému hraběti, trávící zimu v t. krajích

shodný: dobrým, každé, opravené, klidných

neshodný: zámku, dnů


 Pk shodný:

Těsný Pk shodný (za podstatným jménem, není oddělen čárkami)

Volný Pk shodný (za podstatným jménem, je oddělen čárkami):

Pk neshodný:

PS str. 34/6 Označ v PS správné řešení. c)

6. hodina

30. 3. 2020

Oprav si cvičení  (viz výše).

Prosím, opravuj si hned další hodinu cvičení, naskenovaná řešení cvičení budu vždy po dvou hodinách mazat!

Doplněk 

– rozvíjející větný člen

– zkratka: Do

– vyjadřuje vlastnost za děje

– ptáme se: jak? jaký? kým? čím?

závisí na slovese v přísudku a zároveň se vztahuje ke jménu v podmětu nebo předmětu, např. Jana se vrátila unavena. Zvolili ho starostou.

– závislost na jméně je vyjádřena shodou (Jana – unavena) nebo přimykáním (Zvolili ho starostou)

bývá vyjádřen: přídavným jménem, nejčastěji ve jmenném tvaru ( Přiběhla celá udýchaná.)    zájmenem (Honza zůstal doma sám.)                                                                       

 číslovkou ( Naši hokejisté skončili jako první.)                                                                   přechodníky (Veverka, skákajíc ze stromu na strom, shodila šišku.)                                               podstatným jménem ( Bratra jmenovali ředitelem firmy. Honzu zvolili za kapitána mužstva.)   infinitivem (Uvidíte káně kroužit nad lesy.)

V písmu zpravidla oddělujeme čárkou:

1. Doplněk vyjádřený rozvinutou přechodníkovou konstrukcí, např

Pozorujíc s neklidem blížící se bouři, pospíchala do chaty.

Ale - Usmívaje se zdravil všechny kolem.(Vazba není rozvinutá)

2. D. vyjádřený příčestím trpným nebo složeným tvarem přídavného

jména, např.

Skryt ve větvích stromů, pozoroval srny na pasece.

Konečně se vrátil domů, spokojen (spokojený) s výsledkem své cesty.

3. Volný d., vyjádřený podst. jménem v 1. nebo 4. pádě, např.

Odpovídal na pozdrav, klobouk v ruce.

Opiš věty a podtrhni doplňky (holé):

Bratr se vyučil automechanikem.

Víly tančily na paloučku bosy.

Babička ráda sedávala na lavičce.

Do cíle dorazil jako první Jack.

Milana zvolili za kapitána fotbalového mužstva.

Uč. cv. 17/str. 62

Vypiš 1 příklad věty s doplňkem (doplňěk vyznač), 1 příklad věty věty se sponou být (vyznač přísudek jmenný se sponou) a 1 příklad věty věty se sponou stát se (vyznač přísudek jmenný se sponou),.

Promysli cv. 15, 16 na str. 62.

Ještě k přívlastku:

https://edu.ceskatelevize.cz/privlastek-shodny-5e442205e173fa6cb524a9bc

7. hodina

3. 4. 2020

Zkontroluj si řešení úkolů 6. hodiny.

Napiš do sešitu:

Věta hlavní a vedlejší, řídící a závislá (uč. str. 63)

věta hlavní - nezávisí mluvnicky v souvětí na jiné větě, nikdy není větou závislou

- může být větou řídící (jestliže na ní závisí věta vedlejší)

věta vedlejší - je vždy větou závislou (závisí na větě hlavní nebo na jiné vedlejší větě)

- může být zároveň i větou řídící (jestliže na ní závisí další věta vedlejší )

Promysli cv. 2/str. 64 v učebnici.

Vypiš 1. souvětí podřadné, označ v. hlavní a v. vedlejší, v. řídící a závislé, zkus určit druhy vedlejších vět.

b) napiš a splň podle zadání.

Zbytek promysli.

8. hodina

6. 4. 2020

Zkontroluj si úkol:

1.H, řídící       II. V předmětná, řídící i závislá          III. V přívlastková, závislá

Vědí,               že se mohou s d. obrátit na rodiče, kteří pro ně... 

Promysli cv. 5,6/str. 65 učebnice.

Napiš řešení cv. 7/str. 65 uč.

Uč. 66,67 – Nadepiš si DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT

Zopakuj si druhy vedl. vět, najdi si látku z minulých ročníků (okopírované materiály).

Do sešitu napiš všechny druhy vedlejších vět a ke každému vypiš jednu vzorovou větu, jestliže jsi ztratil materiály, vypiš i vysvětlení, soustřeď se hlavně na větu přísudkovou a DOPLŇKOVOU

Následující kvízy můžeš udělat i v pátek:

https://www.skolasnadhledem.cz/game/660    https://www.skolasnadhledem.cz/game/661

https://www.skolasnadhledem.cz/game/661 

Můžeš zadat: umíme česky vedlejší věty a získáš další materiály.

9. hodina

10. 4. 2020

Podívej sena dvě videa, kde jsou důkladně vysvětlovány druhy vedlejších vět.

https://www.youtube.com/watch?v=9Pv20AswYQE 

https://www.youtube.com/watch?v=A4ux8tXkpOw 

10. hodina

17. 4. 2020

Podívej se na video, kde je rozebíráno souvětí podřadné (1.) a souřadné (2.)

 1. https://www.youtube.com/watch?v=n-e4EFkNCDA

2. https://www.youtube.com/watch?v=S9fUUfAdI8U

Zopakuj si a napiš vždy všechny uvedené spojky a alespoň s jeden příklad věty (nebo si můžeš stránku okopírovat, nalepit do sešitu, podtrhat,...):

Významové poměry mezi souřadně spojenými větnými členy a vedlejšími větami (uč. str. 69)

Uč. 2/str. 70

Vypiš do sešitu několikanásobné větné členy a urči  významové poměry mezi nimi (stačí  značka).

Promysli si  3/str. 70 uč. a 6/str. 71 uč.

Pokud potřebuješ znovu vysvětlit učivo o poměrech mezi souřadně spojenými větami, podívej se na následující video:

https://www.youtube.com/watch?v=IWKIYBzNEBE 

Pokud si stále nevíš rady s VV doplňkovou, podívej se na: https://www.pravopisne.cz/2018/04/pravidla-vedlejsi-veta-doplnkova/

https://zcsol.cz/index.php?s=stranky_predmetu/e_learning/ucebnice_cj/cj9_druhy_vedlejsich_vet_7 

10. hodina

20. 4. 2020

PS str. 39/1 – a) promysli, b) urči poměry (označ)

PS str. 39/2 doplň, př.: historické, ale zachovalé (poměr odporovací),...

PS 39/3 promysli.

PS 40/4 a) podtrhej v PS, grafy b), c) udělej do sešitu, ofoť a pošli mi (jako přílohu!) na cestina4.apodana@seznam.cz nejpozději do úterý 21. 4. do 18 hodin.

Zkus následující kvízy:

https://www.skolasnadhledem.cz/game/662 

https://www.skolasnadhledem.cz/game/649 

https://www.skolasnadhledem.cz/game/663 

11. hodina

24. 4. 2020

PS cv. 3/42 (budeme spolu částečně probírat): a) podtrhni, b) požadavky, c) zakroužkuj, d) , e) stačí vypínají se – napiš vedle, f) podtrhni, g) promysli, h) podrhni (jinak) + nadepiš, i), j), k) graf 1. souvětí nakresli do PS nebo sešitu.

Uč. cv.1/str. 72 – a)Vypracuj do sešitu grafy souvětí , označ je 1.–5., ofoť a pošli jako přílohu (cestina4.apodana@seznam.cz, použij JPG, do předmětu uveď: Grafy, uč. 1/72) nejpozději do neděle 18.00.

1. souvětí stačí opsat a doplnit graf, který je níže.

Zkontroluj si úkol z 20. 4. 

POZOR! 

V 5. ročníku je možné přestoupit z VV na HV nebo z HV na VV, ale musíte mi dát během týdne vědět. Pošlete mail na cestina4.A..., do přílohy uveďte PŘESTUP.

12. hodina

27. 4. 2020

Zkontroluj si grafy složitých souvětí, oprav si v sešitě nebo PS:

Zopakujte si v kvízech:

Druhy VV: https://www.skolasnadhledem.cz/game/928

Interpukce:https: //www.skolasnadhledem.cz/game/929

Interpunkce v souvětí: https://www.skolasnadhledem.cz/game/663

Další informace hledej na: gkvr-cj4apod.webnode.cz

Vracíme se na tuto stránku.

25. hodina

26. 6. 2020

Do sešitu napiš:

PRAVOPIS

Lexikální – týká se slovní zásoby ( vyjmenovaná a příbuzná slova, odvozování,...)

Tvaroslovný (morfologický) – zabývá se psaním tvarů jmen a sloves, skloňováním a časováním

Skladební (syntaktický) – zabývá se psaním interp. znamének, větnými vztahy, skladebními dvojicemi,...

Podívej se na Internet (i na další odkazy):

www.mojecestina.cz/article/2012092805-chytaky-u-psani-predpon-s-z

Podtrhni chyby v PS cv. 3/str. 46 (přesně, pouze dané písmeno, ne celé slovo), ofoť a pošli jako JPG do soboty 30. 5. 2020 do 18 hodin na cestina4.apodana@seznam.cz. Předmět = Příjmení, pravopis PS 3/46

Z následujících gramatických pravidel si vypiš to, co jsi zapomněl.

26. hodina

1. 6. 2020

POZOR! DEJTE SI DO POŘÁDKU VŠECHNY SEŠITY – OD 17. 6. ZAČNE VE ŠKOLE!

PS 4/46 Napiš množná čísla do sešitu (ne věty).

PS 5/47 + PS 8/47 Napiš řešení cvičení do sešitu.

Cvičení ofoť a pošli jako JPG do úterý 2. 6. 2020 do 18 hodin na cestina4.apodana@seznam.cz. Předmět = Příjmení, pravopis PS 4/46.

27. hodina

Psaní velkých písmen (uč. str. 84)

a) Vlastní jména a názvy živých bytostí: jména osobní, přezdívky,

jména umělecká, členové rodů a rodin (Karel Čtvrtý, Karel Veliký,

Eliška Přemyslovna, Mistr vyšebrodský i Vyšebrodský mistr,

Habsburkové, Novákovi), jména národní, kmenová a obyvatelská

(Čech, Pražan, Jihočech), jména pohádkových a jedinečných

nadpřirozených bytostí (Červená karkulka, motýl Emanuel), jména

zvířecí.

Jména použitá v přeneseném smyslu píšeme s malým písmenem

(Ty jsi takový jidáš! Ležel tam jako lazar.)

Pozor na odvozená přídavná jména - přivlastňovací píšeme

s velkým písmenem (Čapkův), tvrdá s malým (čapkovský).

b) Jména zeměpisná - sousloví:

1. Velké písmeno píšeme u prvního slova (Česká republika),

je-li součástí názvu vlastní jméno, zůstane velké písmeno

(Vysoké Tatry, Střední Asie, ale Blízký východ, západní Evropa).

2. V názvech se slovem moře, poloostrov, mys,... píšeme s velkým

písmenem přívlastek těchto slov ( mys Dobré naděje).

c) Jména místní - sousloví:

1. Jiná pravidla platí pro jména obcí a městských čtvrtí

(Konstantinovy Lázně, Hora Svatého Šebestiána,

Veselý Kopec, Kostelec nad Černými lesy).

2. Ostatní jména (jména náměstí, ulic, sadů, domů,...) - platí stejná

pravidla jako pro zeměpisná jména (náměstí Svobody, nábřeží

Kapitána Jaroše, třída Jiřího z Poděbrad, kaple svatého Kříže).

Pozor na jména sídlišť (Sídliště Míru = 2. pád, sídliště Černý

Most) a divadel (Divadlo Na Zábradlí, divadlo Semafor).

d) Jména hvězdářská : v jiném užití než odborném se píše slunce,

měsíc, země.

e) Oficiální názvy institucí, států, správních oblastí :

Organizace spojených národů, Rada bezpečnosti, Evropská unie,

Spolková republika Německo, Česká republika, Dánské království,

Království Dánské, Královéhradecký kraj, kraj Královéhradecký,

Pardubický kraj,

Kraj Vysočina, hlavní město Praha, okres Chrudim, Městský úřad

v Hlinsku.

f) Orgány států, oblastí a měst, názvy politických stran :

Parlament České republiky, Senát, Strana zelených.

g) Oficiální názvy institucí :

Karlova univerzita i Univerzita Karlova, Děkanát Filozofické fakulty

Masarykovy univerzity, Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, ale : Chodil

na gymnázium v Hlinsku.

h) Názvy knih, časopisů, uměleckých děl: Bible kralická i Kralická

bible.

i) Jména výrobků : minerální voda Hanácká kyselka (ale přijel felicií).

j) Dějinné události, významné akce, svátky : Pražské povstání (ale

druhá světová válka, třicetiletá válka, husitské války), Den lidských

práv, Měsíc knihy, Dvacáté zimní olympijské hry v Turíně (ale

olympijské hry), Nový rok( = 1. 1.).

k) Vyznamenání, řády, ceny: Řád bílého lva, Nobelova cena míru

l) Oblast náboženská: Bůh,Pán Bůh, Hospodin, Panna Maria, svatý

Petr, Svatý otec, Písmo svaté, Bible (i bible), Madona Ochranitelka

( madona - druh výtvarného díla).

2. V ustálených zkratkách a zkratkových slovech, v některých

značkách: MUDr., PhDr., Dr., Ing. ( ale ve větě ing., dr.- Náš

zaměstnanec ing. Novák...).

3. V. písmena na začátku větných celků

b) Na začátku větného celku vloženého do jiné věty jako přímá řeč

nebo citát. Homérova slova "Nic není na světě slabšího než muž"

musíme brát s rezervou.

Následuje-li po dvojtečce výčet, který obsahuje alespoň jednu

větu.

4. Výraz úcty: Ty, Tebe, Vy, Váš - lze vždy napsat s velkým p.

Oslovení vážený Mistře, Jeho Milost.

Malá písmena:

přídavná jména odvozená od vl. jmen (-ský, -ovský) - český

( ale Česká republika, Petrův sešit);

vlastní jména užitá ve smyslu obecném (švejk - mazaný);

jména příslušníků antropologických skupin - běloch, indián,

mongol (ale Mongol - občan Mongolska);

jména příslušníků jiných seskupení: májovci, škodovák,husita,

sparťan, pražané a táborité (ale Pražané - obyvatelé Prahy),

sokol;

tituly, hodnosti - král, kníže, doktor, mistr Jan Hus (ale M. Jan

Hus);

jazyky - čeština;

názvy méně samostatných pracovišť a orgánů: katedra

hudební výchovy

Udělej si co nejvíce testů z:

https://www.umimecesky.cz/cviceni-velka-pismena

Podtrhni chyby ve cv. 3/50 v PS, ofoť a pošli do soboty 6. 6. 2020 do 18 hodin na cestina4.apodana@seznam.cz. Předmět = příjmení, velká písmena 3/50

PROSÍM: Zašli mi na cestina4.apodana@seznam.cz. (Předmět =  jméno a příjmení tvého zákonného zástupce) co nejdříve aktuální mailovou adresu jednoho z rodičů, potřebuji to kvůli znovuobnovení docházky do školy. Upozorni rodiče, že další informace dohledají na gymhlinsko.cz/ŠKOLA/Pro rodiče/Aktuálně pro rodiče a žáky (1. 6. 2020) – informace pro r. a žáky (118462) + příloha = čestné prohlášení.

28. hodina

3. 6. 2020

Uč. str. 82 – probrali jsme společně.

PS 3/50 Oprav chyby nejdříve sám /a, pak si důsledně zkontroluj.

Procvič si co nejvíce cvičení na velká písmena na https://www.umimecesky.cz/cviceni-velka-pismena.

29. hodina

8. 6. 2020

Aby sis odpočinul/a od těžkých velkých písmen, udělej cvičení 13 – 17 v PS na str. 48. Tato cvičení nikam neposílej, že jsi je udělal/a, uvidím ve škole.

30. hodina

10. 6. 2020

Vypracuj si do PS cv. 2/49 – 50 (nemusíš posílat).

Napiš si do sešitu ZVUKOVÁ STRÁNKA JAZYKA (uč. str. 87) a vypiš si, co jsi zapomněl/a a co je nové  (otevřená/ zavřená slabika) do sešitu.

Promysli cv. 1, 2/87 v uč.

30. hodina

15. 6. 2020

Opakuj si učivo na test (velká písmena, interpunkce, přímá řeč) – podívej se na testy na Internetu (viz výše), zkus i další (stačí zadat téma).

Můžeš si zkusit např. https://zpravy.idnes.cz/test-pro-devataky-z-cestiny-vite-kam-patri-carka-ft8-/soutez_test.aspx?id=191

POZOR! V pondělí se nesejdeme (jsem u maturit), ale zúčastněte se prosím všichni (= celá třída) výuky v úterý, abych vám mohla předat informace o výuce, která začne ve středu.

Tyto učebnice se v pondělí odevzdávají:

23. 8. 2020

Zdravím svou již bývalou třídu, doufám, že jste si prázdniny všichni ve zdraví užili
a pro jistotu přeposílám pokyny k AfterGou kurzu 2020.
Užijte si poslední dny prázdnin a 1. září nezapomeňte na školu.
Mějte se hezky!
Z. Podaná

Vážení rodiče, oznamujeme Vám, že se Váš syn/Vaše dcera zúčastní

adaptačního kurzu s názvem AfterGo Kurz 2O20

Termín: 1. 9. 2O2O - 3. 9. 2020

V den odjezdu: sraz v 8:00 ve škole, proběhnou třídnické 2 hodiny, v 12:41 odjezd

autobusem (z nádraží) na RS Dlouhý, batohy a sportovní náčiní bude odvezeno autem

Místo konání:  rekreační středisko Immanuel Dlouhý

Cena kurzu: 1000 Kč = ubytování + stravné, bude vybírat třídní v den odjezdu

Pedagogický dozor: PaedDr. Jaroslava Hladíková, třídní do nového školního roku

lvan Kohoutek, pedagog volného času

S sebou: vhodné oblečení (starší, i teplé), nepromokavá bunda (pláštěnka), pohodlná sportovní i odpočinková obuv, plavky, psací a hygienické potřeby,, občanský průkaz a kartička zdravotní pojišťovny, funkční baterka, event. krém na

opalování, repelent, ... drobné kapesné, hudební nástroj, ... dobrou náladul

Kolektivní úkol: vymyslete nějakou aktivitu, kterou byste chtěli ukázat, představit nebo naučit svou novou třídní učitelku

Vybavení:

- ubytování v chatkách po čtyřech, deky a povlečení jsou k dispozici

- toalety a sprchy v hlavní budově

- hřiště na fotbal a volejbal, rybník,

 společenská místnost (Vávrova chata)

- možnost zakoupení drobného občerstvení (nanuky, limonády, sušenky)

Odjezd: 13:14 z RS Dlouhý, příjezd do Hlinska 13:36, batohy přivezeny zpět do školy

Účast na kurzu je povinná, v případě absence z jakéhokoliv důvodu je nutné zaplatit 300 Kč jako storno poplatek za již zajištěné ubytování.

Máte-li dotazy, či nám chcete sdělit něco důležitého, volejte RNDr. V. Freiovou 60448!673

TAK OPĚT JINAK – GO KURZ SE NEKONÁ!!!

Vím, že jste se mnozí těšili, ale koronavirus rozhodl jinak. Nedá se nic dělat. Tak někdy příště.

Další podrobnosti vám už bude sdělovat nová třídní.

Mějte se hezky!
ZP
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky